Wednesday, February 9, 2011

~hati~

nak mula cerita la.
ada la satu petang nie.tnegah aku leka leka.
konon nya kusyuk la kat satu kelas nie.
sambil tu tangan tengah msj.
biasa la.
tu kan hobi baru remaja remaja skunk.
heeeee~

tengah sedap sedap msj.
??????
baca la dialog di bawah.


Cupcakes:baby.

Aku:cupcakes

Cupcakes:wat pe tu?

Aku:dalam kelas.u kat mana tu?

Cupcakes:i dlm hati u.

Aku:hahahahaha.u nie klaka la.betul betul la.

then pagi nie pulak.kiteorg msj cm biasa.

Aku:u.

Cupcakes:baby

Aku:morning

Cupcakes:morning dear

Cupcakes:u kat mana?i kat blok b.

 Aku:i kat lok a

.............................................................................................


Aku:u kat mana tu dear?

Cupcakes:i kat dalam hati u

Aku:sejak bila?

Cupcakes:tu u kena tanya hati u dulu.

Aku:eh i tanya u.nape i kena tnya hati i pulak?

Cupcakes:sejak kenal u

Aku:yeke?

Cupcakes:yup.tapi sejak i kenal u ea?i rasa i tak kenak u ag kot.

???????????????????????????????????????????????????????????

aku blurr kejap.
tah la nape la hidup nie sangat complicated?
btw sabar je la. =)

0 comments:

Post a Comment