Monday, August 22, 2011

Satu ucapan untuk kamu andai kamu tahu

Tak tahu laa

Nape susah sangat untuk aku lupa kan kau

Seorang lelaki yang penah di ada daam hati aku

Sakit

Sampai hari nie even hampir setahun kau pergi tinggal aku

Even without any reason

Aku nak kau tahu yang till this day aku still tak boleh nak lupa kan kau

Bukan senang kau da penah hidup dalam hati aku

Sangat susah untuk aku lupakan kau walupun benda tu da habis

Tapi kau sikit pun tk de rasa bersalah langsung kan wat aku cm nie

Ya Allah.


 


 

Dan untuk aku seorang wanita

Kau agak tak malu kan merosak kan hubungan orang

Even kau pun seorang wanita cm aku

Even kau mempunyai perasaan yang sama mcm aku

Andai kau tau

Kau seorang wnita sanggup menikam belakang sorang yang kau kenali

Kau anggap aku sorang adik

Even kau pernah cakap

Yang kau not willing to accept him but at the same time kau da pun fall kat dia

Kau seorang wanita yang aku respect but now

Bagi aku kau sama je dengan perempuan yang sangat jahat

Kau bahagia ke kau jadi cm nie

At the same time kau da menyait kan hati seorang wanita juga.

Terima kasih kepada kalian =)

Semoga Allah merahmati hubungan korang.

0 comments:

Post a Comment