Monday, November 19, 2012

KOSONG :(

lama sangat aku tak tulis blog aku ni.
rindu nak tulis.hehehe.aku pun jarang online.tak pe pas nie aku online pakai fon je lah :)
boleh kan :)
aku akan update guna fon je.
aku malas nk on lappy actually.
hehehe.

nape tak perasaan aku sejak sejak nie lain mcm sangat.
tah laa.
aku ingat nanti 
balik nie aku nak try balik tanya pasal pertukaran kampus.
tah.aku rasa sunyi sangat. aku jadi kosong.aku buntu sangat.
aku tak tau nak buat apa lagi skunk nie.keadaan da jauh sangat berbeza.
aku da tak tau nak fikir cm ner lagi.aku jadi serabut sangat.
skunk ni aku hanya mampu buat yang terbaik dalam hidup aku.
hati aku tetibe jadi sunyi.hiba.sayu.aku lemah.even aku try untuk kuat.lemah dari biasa.apa yang aku bayang kan tak sama dengan apa yg terjadi dalam hidup aku.aku nak pergi JAUH......aku rasa sangat kehilangan.keputusan yg aku buat ni untuk menyedapkan hati aku sendiri.untuk aku cari kebahagiaan dalam hati aku.supaya aku boleh bangkit semula.supaya aku tak rasa KEHILANGAN....sakit bila kite rasa kehilangan.aku rasa sakit sangat.TERLALU SAKIT..tak de sape mampu ubat aku....

0 comments:

Post a Comment